20 lut 2015

Rozdział 35

-Więc słucham-wzięłam głęboki wdech

-Zacznę od początku, ty wiesz tylko to co zobaczył Zayn. Nie przerywaj mi i daj wszystko wyjaśnić do końca, rozumiesz?-przytaknął głową i nadal mi się przyglądał

-Więc Ash to mój brat, ma inne nazwisko bo je zmienił, nie widziałam się z nim dwa lata, czyli od śmierci rodziców. Uciekł kiedy go najbardziej potrzebowałam-warga zaczęła mi drżeć, ale dalej kontynuowałam

-Wtedy zaczęłam ćpać i miałam nie najlepsze towarzystwo, dwa dni po wypadku rodziców kończyłam szkołę, której dyrektorem jest Jerry, chodziła też do niej Vanessa-zacięłam się to było dla mnie trudne, ale musiałam mu to powiedzieć

-On mnie zgwałci, nie tylko mnie, ale Vanessę też-zdjęłam bransoletki

-Zawsze nosiłam bransoletki dlatego-pokazałam mu nadgarstek, na którym miałam jedną dużą bliznę

-I nigdy nie spinałam włosów-chwyciłam włosy w kitkę i dźwignęłam je do góry obracając się do niego plecami, na karku miałam bliznę podobną do tej co na nadgarstku

-A teraz to najgorsze-puściłam włosy, odwróciłam się do niego przodem i dźwignęłam bluzkę, na biodrze miałam wielką i grubą bliznę.

-Zgwałcił mnie i okaleczył, jesteś jedną osobą, która to wie poza Vanessą-patrzał na mnie dużymi oczami i milczał

-Dlatego tak bardzo się bałam mężczyzn i czyjegoś dotyku-mocno mnie przytulił, kilka łez spłynęło mi po policzkach. Przyciągnął mnie na swoje kolana, posadził mnie na nich i mocno tulił. Gładził ręką moje plecy. 

-Csssi, kochanie-kołysał się delikatnie żeby mnie uspokoić. W tym momencie najbardziej potrzebowałam jego ciepła.

-Już nikt nigdy Cię nie skrzywdzi-szepnął mi go ucha i założył za nie pasmo moich włosów. Wstał ze mną na rękach, położył mnie ostrożnie na łóżku, położył się obok mnie, przykrył nas kołdrą i mnie przytulił mocno

-Śpij-szepnął mi do ucha i gładził moją bliznę na biodrze, cicho szlochając odpłynęłam w objęcia Morfeusza. 

-----------------------------------------------------------------------------

Chyba się tego nikt nie spodziewał :D I co myślicie o tym rozdziale?

3 komentarze:

  1. Co się będę rozpisywać...? Rozdział jak zawsze zajebisty i czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest świetny!!
    Ale.. Kiedy będzie następny??

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic