20 lut 2015

Rozdział 34 część II

Zdjęłam Jego koszulkę i rzuciłam ją w kąt kuchni. Zakończyłam pocałunek, gdy zabrakło mi tchu. Zayn zdjął moją koszulkę i zilustrował mnie wzrokiem, dopiero wtedy się zorientowałam jaki wielki błąd popełniłam. Wyrwałam mu moją bluzkę, szybko ją ubrałam i zeskoczyłam z blatu.

-Co ty zrobisz?-patrzał na mnie uważnie

-Nic jak widać straciłam ochotę na seks-rzuciłam mu jego koszulkę, nalałam sobie do szklanki trochę pomarańczowego soku i napiłam się

-W takim razie Harry dowie się kilku ciekawych rzeczy o Tobie-przełknęłam głośno ślinę, wiedziałam że prędzej czy później by się dowiedział, ale bałam się mu to powiedzieć, nawet nie wiedziałam jak. Wskazałam mu ręką drzwi.

-Wyjdź-byłam stanowcza. Bez słowa wyszedł z kuchni, a potem z domu. Byłam pewna, że jak Harry wróci to będzie już wszystko wiedział, bałam się tego. Odłożyłam szklankę do zlewu i poszłam do sypialni, musiałam się przespać, bo tego w tym momencie najbardziej potrzebowałam. Weszłam do sypialni i rzuciłam się na łóżko, weszłam pod kołdrę, szczelnie się nią przykryłam i wtuliłam w poduszkę. Po kilkunastu minutach odpłynęłam w objęcia Morfeusza.

***

Obudziły mnie kroki zbliżające się w moją stronę, nie otwierałam oczu, bo wiedziałam, że to Harry. Po chwili w pokoju nastała cisza. Miałam nadzieję, że wyszedł z pokoju i sobie poszedł na dół.

-Nie udawaj, wiem, że już nie śpisz-otwarłam oczy i na niego spojrzałam, stał przede mną, włosy miał zaczesane do tyłu i był ubrany cały na czarno.

-Chyba musimy o czymś porozmawiać, nie sądzisz?-był spokojny, aż za spokojny, usiadłam na łóżku i oparłam się o jego ramię. 

-Czyli już wiesz-poklepałam miejsce przede mną. Jego milczenie bardzo mnie stresowało. Usiadł na przeciwko mnie i uważnie mi się przyglądał.

-Więc słucham

-----------------------------------------------------------------------------

Tego się z pewnością nie spodziewaliście. Chcę was poinformować, że te ff będzie miało jeszcze kilka rozdziałów, a w następnym wszystko się wyjaśni. Do napisania :D

1 komentarz:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic