21 sty 2015

Rozdział 34 część I

-A co byś chciała wiedzieć, skarbie?-wypił drugą połowę trunku, musiał mieć mocną głowę. 

-No wiesz, jakieś podstawowe informacje-przygryzłam wargę i spojrzałam na jego rysy twarzy, był przystojny
-Więc jestem Zayn Malik, jestem w wieku Harry'ego, mam sporo tatuaży co już na pewno sama zauważyłaś i niestety nie wiem co chcesz jeszcze wiedzieć, skarbie-położył mi rękę na kolanie, a mnie przeszły dreszcze. Spojrzałam na nią, a potem na bruneta. Uwodzicielsko się uśmiechnął, a ja miałam ochotę się na niego rzucić i zedrzeć mu te ciuchy z jego seksownego ciała. Po krótkiej chwili odrzuciłam tą myśl i znów upiłam trochę trunku. Stanowczo za dużo czasu spędzałam z Harrym, bo przez niego zaczęłam mieć sprośne myśl. Odstawiłam szklankę na stolik i usiadłam teraz po turecku. Zayn przeniósł swoją rękę z mojego kolana na udo. Zaczął je delikatnie, ale zmysłowo masować czym spowodował, że z moich ust uleciało ciche jęknięcie. Uśmiechnął się szeroko ukazując rząd białych zębów. Położył rękę na mojej kobiecości i zaczął ją masować. Cicho jęczałam, przymknęłam powieki i oparłam głowę o zagłowię na kanapie. Po pewnym czasie poczułam dłonie na moich biodrach i natychmiastowo otworzyłam oczy, a po chwili już siedziałam okrakiem na Zaynie, a jego dłonie leżały na moich pośladkach. Spojrzałam w jego brązowe tęczówki, w których nie zauważyłam nic innego niż pożądanie. Przełknęłam ślinę i położyłam mu dłonie na ramionach.
-Robiłaś to kiedyś analnie, skarbie?-przejechał swoim kciukiem po mojej wardze, a potem po linii szczęki. Przełknęła ślinę jeszcze raz, tym razem głośniej co na pewno nie umknęło jego uwadze.
-N-nie-zająknęłam się, a on uszczypnął mnie delikatnie w pośladek. Włożył mi ręce pod uda i ze mną wstał. Owinęłam mu nogi wokół pasa. Poszedł ze mną do kuchni i posadził mnie na blacie. Opuściłam swobodnie nogi w dół, a brunet stanął między moimi nogami.
-Nie bój się, będzie w tym więcej przyjemności niż bólu-zachłannie wpił się moje usta, a ja jak w jakimś amoku bez jakichkolwiek zastanowień odwzajemniłam. 

---------------------------------------------------------------------------

Przepraszam was, ale tracę wenę. Kolejna część pojawi się w najbliższym czasie.

4 komentarze:

  1. Rozdział super. Ale niech ich ktoś powstrzyma! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział <3 <3 <3
    Proszę niech ona się opamięta, a Harry tego nigdy nie zobaczy <3

    http://one-story-one-life.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie, jest rozdział 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji w nominacji
    http://one-story-one-life.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Omfghahanskd. *-* kocham, czekam na next'a!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic