18 paź 2014

Rozdział 21

- Ja też mam nadzieję, kończę. Będę Cię informować na bieżąco co u mnie-och błagam, chcę wyjechać do Kanady i żyć długo i szczęśliwie. Byłam poddenerwowana. Nawet jeśli wyjedziemy do Kanady, a on nas znajdzie to co wtedy się stanie? Moje myśli przerwał sygnał mówiący mi, że dostałam nową wiadomość. Drżącymi rękami odblokowałam telefon. Harry.

Od:Harry                                                                                                               Minęło 5 minut, jeszcze 5, tik, tak...Jednak dobrze, że Ci oddałem telefon. Przynajmniej mam z Tobą cały czas kontakt.

Odpisałam.

Do:Harry                                                                                                                   Też tak uważam. Kończę bo znów Mi się zbiera na wymioty. 

Weź to "łyknij". Nie odpisał. Jeszcze 3 przystanki i wychodzę. Siedziałam i przez 5 minut bezczynnie wpatrywałam się w ekran telefonu. Minęło 5 minut, 6,7, ktoś dzwoni. O Boże, to Harry. Nie odebrałam. Po chwili dostałam wiadomość.

Od:Harry                                                                                                                   Gdzie Ty kurwa jesteś!? Nie ma Cię w łazience!

O kurwa, mam przesrane. Jeszcze 2 przystanki. Odpisałam.

Do:Harry                                                                                                                     Wyszłam na dwór, żeby się przewietrzyć bo wymioty mi nie ustępowały. Czekam na Ciebie z tyłu budynku :) 

Zyskałam w tej chwili minutę. Wykręciłam numer do Vanessy.

-Słuchaj! Harry już wie, że mnie nie ma w łazience, ale mu jakieś bzdury wymyśliłam! Mamy jakąś minutę zanim się dowie, że uciekłam! Gdzie jesteś!?-zaczęłam panikować

-Spakowałam Cię i właśnie wchodzę do samochodu! Ile masz jeszcze przystanków!?-w Jej głosie też słychać było panikę

-Dwa! Ja kończę!-rozłączyłam się

Nagle autobus zatrzymał się gwałtownie, w tym samym momencie, w którym dostałam SMS-a. Autobus zatrzymał się, ponieważ...

 

-----------------------------------------------------------------------------

                            4 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach.

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  


Do napisania :)

 

4 komentarze:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic