10 paź 2014

Rozdział 18

Harry otworzył bagażnik i pomógł mi wziąć torby z ciuchami, zanieśliśmy je do sypialni Harry'ego. Harry zaczął grzebać w szafie.

-Wychodzimy, ubierz to-powiedział podając mi sukienkę, szpilki i różne dodatki.

-Gdzie?-Boże powiedz mi 

-Zobaczysz, to niespodzianka, a jak będziesz grzeczna to dostaniesz drugą niespodziankę-powiedział z chytrym uśmieszkiem. Ty chuju jeszcze się kiedyś w końcu doigrasz. Poszłam do łazienki ubrałam to co mi dał, jak zwykle rozpuściłam włosy i dałam je do przodu i zostawiłam sobie swoje bransoletki i zrobiłam sobie makijaż. Po 30 minutach byłam gotowa. Wyszłam z łazienki i poszłam do sypialni Harry'ego. Stał ubrany przed lustrem ubrany w garnitur. 

-O Boże! Kim jesteś i co zrobiłeś ze Stylesem!?-zaczęłam się śmiać

-Jestem Twoim Bogiem, nie martw się Stylesowi nic nie będzie. P.S. ładnie wyglądasz-zamruczał mi do ucha ostatnie zdanie 

-Dobra, dobra. To co teraz?-boże powiedz, że to był tylko głupi żart, powiedz

-Jedziemy w pewne miejsce...-kurwa, musisz być taki tajemniczy, musisz?

-Dzwigom kieca i leca-zaczęłam się z Niego nabijać

-To nie jest śmieszne-chyba komuś się powoli humor psuje, i dobrze.

-Och, serio? Bo myślałam że jest-zaśmiałam się

-Idziemy-powiedział chwytając mnie za przedramię

-Dobra, ale mnie puść-puścił mnie, dzięki Bogu

Weszliśmy do samochodu i ruszyliśmy w nie znanym mi kierunku. Po 40 minutach jazdy zatrzymaliśmy się przed restauracją, w której zazwyczaj odprawia się wesela. Siedzieliśmy w aucie i milczeliśmy, po chwili odezwał się Harry.

-Poza tym, że mam własny burdel, mam też firmę, więc jako biznesmen zostałem zaproszony na spotkanie biznesmenów. Ty nikomu nie powiesz, że mam burdel. Jakby coś jesteś moją dziewczyną, zrozumiano?-zapytał stanowczo


-----------------------------------------------------------------------------

                            3 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach.

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  

Do napisania :)

3 komentarze:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic