9 paź 2014

Rozdział 17

-Nie mam zamiaru ich łamać, zjedzmy i idziemy na shopping

Po zjedzeniu poszłyśmy do Nexta, byłyśmy strasznie podekscytowane tym że znów się widzimy i możemy razem spędzić czas. W Nextcie^ Nessa wybrała sobie ten zestaw, a ja ten. Po Nextcie poszyłyśmy do sklepu z obuwiem, każda wybrała sobie po dwie pary butów. Ja wybrałam szpilki i converse ,a Nessa trampki i koturny. Po sklepie z obuwiem poszłyśmy do Newlook'a po sukienki i dodatki. Ja kupiłam czarną sukienkę,a Nessa niebieską sukienkę. Kupiłam jeszcze parę zestawów dla siebie i Vanessy. Po kupieniu tych ciuchów zadzwoniłam po Harry'ego. Cholernie się bałam tej niespodzianki i Tego co będzie teraz z Vanessą. Zatargałyśmy wszystkie torby z kupionymi rzeczami na parking i czekałyśmy na Harry'ego spokojnie sobie rozmawiając o naszych dziecięcych wybrykach.

*20 minut później*

Zobaczyłam czarnego Range Rover, w którym jechał Harry, jednak nastawił się na to, że wykupimy pół sklepu. Czekałyśmy, aż zaparkuje i wyjdzie z auta. 

-Jezus, Maria cały sklep wykupiłyście?-zapytał kiedy Nas zobaczył

-Nie, otwórz bagażnik i nam pomóż-zrobił to o co go...poprosiłam? Weszliśmy do auta, Ja z Nessą do tyłu, a Harry za kierownicą. W najlepsze rozmawiałyśmy kiedy ni z tond ni zowąd odezwał się Harry:

-Ile wydałaś?-o kurwa, ile to było!? Już wiem.

-Półtorej tysiąca-szepnęłam 

-Co!? Aż tyle?-widocznie był zdziwiony

-Tak, wiesz ja bardzo lubię kupować ciuchy, ale zakupoholiczką nie jestem. Możemy zmienić temat?-zapytałam

-Mhm, wy se gadajcie, a ja podjadę na Shell'a i zatankuję

-Okay-odpowiedziałyśmy jednocześnie

*30 minut później*

Właśnie odwieźliśmy Vanessę do Jej domu i jedziemy do Harry'ego. Mój dobry humor nagle zniknął. Znów zaczęłam się bać tej niespodzianki.

*20 minut później*

Harry otworzył bagażnik i pomógł mi wziąć torby z ciuchami, zanieśliśmy je do sypialni Harry'ego. Harry zaczął grzebać w szafie.

-Wychodzimy, ubierz...     -----------------------------------------------------------------------------

^-Nie jestem pewna czy tak to się piszę

                          3 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach.

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  

Do napisania :)

3 komentarze:

  1. czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3 <3

    Zapraszam do mnie
    http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic