7 paź 2014

Rozdział 16

-Czy Oni dowiedzieli się o Naszym sekrecie?-bałam się odpowiedzi

-Nie, nikt o tym nie wie poza nami i niech tak zostanie-ulżyło mi

-To dobrze, teraz jak chcesz to mnie popytaj, a potem idziemy do Subway'a

-Ok. Czy Harry coś Ci zrobił? Czy zaciągnął Cię do łóżka? Co o Tobie wie? Jak Cię poznał? Gdzie Cię poznał? Jak już będziemy w Subway'u to Ci opowiem o zasadach, których musisz się ściśle trzymać, bo inaczej możesz nawet nieprzytomna wylądować w szpitalu-Jej głos był stanowczy, a zarazem troskliwy

-Raz mnie pobił, a tak to nic więcej. Nie zaciągnął mnie do łóżka, co jest wielkim cudem. Wie tylko, że mam na imię Victoria. Poznał mnie w klubie "Venus". Poznał mnie przez przypadek; jak siedziałam przy barze zauważyłam, że Niall się na mnie gapi, a potem przygryzł wargę i puścił mi oczko więc się przestraszyłam, więc kiedy wybiegałam z klubu wpadłam, na Louisa i nazwałam go dupkiem, a on mnie zaprowadził do Harry'ego i oto cała historia-jej wyraz twarzy był zmieszany, miała na twarzy ulgę, przerażenie, smutek i radość.

-To na razie jest okay, już nie mam pytań, chodźmy już do tego Subway'a-zaproponowała

-Ok-podeszłam do kasy i zapłaciłam za nasze kawy i ruszyłyśmy w stronę Subway'a 

-Jak znajdę pracę to Ci za dzisiejszy dzień oddam kasę

-Nie musisz...

-Ala chcę

-Boże przestań, nie mam sił żeby się z Tobą kłócić

Weszłyśmy do Subway'a, zamówiłyśmy swoje ulubione kanapki, zapłaciłam przemiłej kasjerce  i usiadłyśmy w kącie, gdzie nikt nie usłyszy naszej rozmowy. 

-1.Przede wszystkim musisz być posłuszna i się nie sprzeciwiać.

2.Nie możesz sypiać z innymi mężczyznami poza Harrym i z nikim innym się spotykać.   

3.Nie możesz Go okłamywać.

4.Musisz zrobić wszystko co On chce nie ważne co to jest.  Za każde złamanie jakichkolwiek zasad czeka Cię kara, bolesna kara. To wszystko. Błagam Cię nie łam tych zasad, wiem że są chore, ale nie łam ich. Ja raz złamała i mam do teraz pamiątkę-powiedziała pokazując bliznę na brzuchu-och znów zrobiło mi się Jej strasznie szkoda. Ile ona musiała przeżyć?

-Nie mam zamiaru ich łamać, zjedzmy i idziemy na shopping

Po zjedzeniu poszłyśmy do...

-----------------------------------------------------------------------------

                            3 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach. Ten bloga ma już 516 wejść, och yeah :)

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  

Do napisania :)

3 komentarze:

  1. Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super ff!! czekam na next :)

    I zapraszam do mnie:
    neverstopdream-harrystyles-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nexcik poproszę <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic