4 paź 2014

Rozdział 14

-Więc mam parę pytań jeśli to nie jest dużo-musiałam się wszystkiego dowiedzieć

-Więc pytaj, potem ja Ci zadam parę pytań-to super

-Ok

-A więc...-zaczęłam, coś czuję, że będzie tych pytań sporo 

-Jak to się stało, że trafiłaś do tego obskurnego burdelu? Kto Ci zrobił ta bliznę na szyi? Kto Ci zrobił te wszystkie blizny? Czy Oni cię w ogóle karmili? Jak Cię traktowali? Czy miałaś jakieś inne ciuchy na przebranie? Który Cię w ogóle poznał...znalazł?-zaczęłam ją obrzucać pytaniam

-I przede wszystkim jakie panują zasady w tym chorym świecie Harry'ego...?

-Stylesa, powiem Ci ale na końcu, bo tego jest dużo-wow, znam już jego nazwisko postęp

-Do tego burdelu trafiłam przez przypadek...pamiętasz jak przed moim "zniknięciem" byłam u Ciebie do późnej nocy?-przytaknęłam- nie chciałam zostać u Ciebie na noc i wracałam sama, więc poszłam na skróty i w jednej z tamtych skrótów spotkałam Styles, a On po prostu bez żadnego słowa przerzucił mnie przez ramię i wsadził do samochodu, potem w samochodzie mi powiedział, że zostanę jedną z Jego dziwek, ponieważ podoba mu się moja uroda-była smutna i przygnębiona

-Żałuję, że Cię wtedy nie posłuchałam i nie zostałam u Ciebie na noc...ale o tym pogadamy kiedy indziej teraz chcę Ci już odpowiedzieć na te pytania i zadać swoje

-Tą bliznę na szyi zrobił mi... 

-----------------------------------------------------------------------------

                            2 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach. 

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  

Do napisania :) Rozdział krótki, ale te lepsze pytania i odpowiedzi chcę zostawić do następnego rozdziału :)

4 komentarze:

  1. Krótki jakiś ;c czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz szybko nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <333333
    Mam nadzieję, że szybko będzie następny

    http://one-story-one-life.blogspot.com/ Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic