1 paź 2014

Rozdział 12

Harry daje mi moje rzeczy i posyła groźne spojrzenie. 

-Pamiętaj mam cię na oku i będę Cię kontrolował, jeśli zrobisz coś głupiego pożałujesz Ty i Twoja przyjaciółka-mówi ostro

-Jak wrócisz to będę miał dla Ciebie niespodziankę, a tak nawiasem mówiąc to z chęcią bym zdarł z Ciebie te ubrania-nagle jego ton zmienił się na seksowny. Boże jaki On jest bipolarny.

Wychodzimy z Jego domu i kierujemy się w stronę tego burdel na, którego widok aż mnie ciarki przechodzą. Wchodzimy przez drzwi i pierwszą rzeczą która mi się rzuca w oczy jest znów obrana wyzywająco ta sama kobieta...dziewczyna. Harry idzie po schodach na górę, a ja idę zanim starając się dotrzymać mu kroku. Idziemy długim korytarzem, tak w jego połowie skręcamy w prawo gdzie znajdują się 3 pary drzwi, na każdym z nich widnieje inne imię, na pierwszych drzwiach pisze "Nicola", na drugich "Jowita", a na trzecich "Vanessa".  Wchodzę do jej pokoju bez pukania, nie patzrę jak wygląda ten pokój tylko idę szybkim krokiem do Vanessy, która stoi przy oknie. Przytulam.

-Idziemy na zakupy, przyniosłam Ci inne ciuchy-mówię otwierając torbę i wyciągając z niej stylizację, którą wcześniej dla niej wybrałam

-Dziękuję-mówi delikatnie się uśmiechając, strasznie brakowało mi tego uśmiechu, bo tylko on sprawiał, że ja się śmiała.

-I mam dobrą nowinę...-czułam na sobie wzrok Harry'ego-jesteś wolna

-Ale...-zaczęła, wiedziała że coś jest na rzeczy. Teraz nawet kiedy była wolna nie uśmiechała się, ja też. Cholernie chciałabym cofnąć czas żeby któryś z kolegów Harry'ego jej nie spotkał i tak potraktował. A może to był Harry? 

-Ale od dziś muszę mieszkać z Harrym

-Wiedziałam, musiał być jakiś haczyk. Victoria ja nie chcę abyś się tak dla mnie poświęcała...-nie dałam jej dokończyć

-Ty byś zrobiła to samo na moim miejscu...w ogóle sama zaoferowałam to Harry'em-po tych słowach jej oczy wyglądały jak pięciozłotówki     

-----------------------------------------------------------------------------

                            2 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach. 

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:   

Jeśli macie jakieś pytanie to pytajcie.

Do napisania :) 

2 komentarze:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic