1 paź 2014

Rozdział 11

-Zgoda i żebyś wiedział, że robię to tylko dlatego, że nie potrafię żyć z myślą, że Vani cierpi-och, spisałam się na pewną śmierć 

-Ja i tak wiem swoje, a teraz masz coś zjeść, bo jak nie to z naszym układem koniec-po tych słowach od razu rzuciłam się na lodówkę i wyciągnęłam z niej ser i różne warzywa. Zdecydowałam się na zdrowe kanapki. Po zjedzeniu ich poszłam do łazienki wykonałam parę niezbędnych czynności, po czym wybrałam zestaw, który dzisiaj ubiorę i poszłam pod prysznic. Po umyciu się rozczesałam włosy i jak zwykle zostawiłam je rozpuszczone. Dlaczego rozpuszczam? Dlatego, że najlepiej wyglądam w rozpuszczonych włosach, ubrałam wybraną przeze mnie wcześniej stylizację i moje bransoletki, które ściągam tylko kiedy idę pod prysznic. Do torebki włożyłam stylizację, którą wybrałam dla Vanessy, ponieważ jej ciuch są w fatalnym stanie, a oni znając życie nie kupili jej innych, no może koronkową bieliznę, ale to nie to samo co ciuchy. Pamiętam jak ubierała ciuchy z tymi motywami jak jeszcze chodziłyśmy do podstawówki, stare dobre czasy. Ubrałam jeszcze skórzaną kurtkę i zeszłam na dół do salonu, w którym siedział Harry. Wyciągnęłam w jego stronę rękę i czekałam. 

-Czego?-warknął

-Telefon i moja karta i portfel oczywiście-odpowiedziałam równie gorzko

-Hahaha, nie. Po co Ci one? I w ogóle gdzie się wybierasz?-zaczął mnie wypytać

-Po to, że idę teraz po Vani i idę z nią na zakupy i chcę być z tobą jakby coś cały czas w kontakcie. Nie pamiętasz o umowie?-och ludzie, masz aż taką sklerozę

-Ok, ale za jakiekolwiek nieposłuszeństwo będzie Cię czekać kara-przełknęłam gulę formującą się w moim gradle

-Wiem, to co mogę te rzeczy, a i podaj mi swój numer telefonu

-Ok, ale po Vanessę muszę iść z Tobą, bo chłopcy Ci jej nie dają pod opiekę bez Mojej zgody-pod jaką opiekę? Przecież ona jest dorosła i sama się umie sobą zaopiekować.

-Ok-mówię powoli 

Harry daje mi moje rzeczy i posyła groźne spojrzenie.

 

-----------------------------------------------------------------------------

                            2 Komentarze=NEXT

Proszę o opinie w komentarzach. 

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:   

Do napisania :)

2 komentarze:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic