27 wrz 2014

Rozdział 8

-Przede wszystkim musisz...-zaczęła mówić odwracając się do mnie, kiedy mnie zobaczyła zamarła, ja też. Patrzyłyśmy na siebie przez dłuższą chwilę, ale żadna z nas się nie odezwała. Dopiero potem kiedy usłyszałam kogoś krząknięcie, które z pewnością do Niej nie należało ocknęłam się, chociaż cały czas się na Nią patrzyłam dopiero teraz zauważyłam jak się zmieniła. Już się nie uśmiechała, była blada, chyba miała anoreksje, a jej ciało było całe w bliznach i ranach. Miała na sobie ten sam strój co 5 miesięcy temu, czyli w maju. Miała na sobie swój ulubiony zestaw ciuchów. Jeżeli zrobił jej to Harry to go kurwa zadźgam nożem. Miała rozczochrane, potargane włosy. Przecież jej miało tu kurwa nie być. Ona nadal milczała. Popatrzyłam się na Harry'ego i na Louisa, który stał koło niego za tą szybą. Nie umiałam nic wyczytać z ich twarzy. Podeszłam do Niej i ją przytuliłam, uważając na nią tak jakby była z porcelany.  Zaczęła szlochać w moją koszulkę. Nie umiałam patrzeć na Jej zły, to po prostu raniło mi to serce.

-Ciiichutko, już wszystko będzie w porządku...-Zaczęłam ją uspokojać

-...Już ja tego dopilnuję-dokończyłam patrząc na Harry'ego, tą świnie, sorry nie obrażajmy świni. 

Na te słowa Ona też zaczęła mnie przytulać.  Tak bardzo za nią tęskniłam. Kiedy na mnie popatrzała, zauważyłam na jej szyi, pod lewym uchem bliznę, ale to nie była zwykła blizna. To był napis wyryty prawdopodobnie nożem, a brzmiał on tak "Ona jest już czyjąś własnością". Który z nich jej to zrobił? Harry? Louis? A może ktoś inny?

Puściłam ją i w furii chwyciłam krzesło, którym rzuciłam w tą cholerną szybę, ale jak się spodziewałam ona nie pękła, bo była z plastiku, a krzesło się od niej odbiło i upadło pół metra dalej. Po minie Harry'ego i Louisa wywnioskowałam, że tego to się oni nie spodziewali. Byłam wściekła. Jak oni mogli jej to zrobić? Nawet nie zauważyłam, że Ona do mnie podeszła i mnie przytuliła. Po chwili drzwi od "pokoju przesłuchań" się otworzyły i w nich stanął Harry i Louis, obydwoje z grobową miną.

-----------------------------------------------------------------------

                          1 Komentarz=NEXT

Specjalnie, w tym rozdziale nie napisałam kim Ona jest, ponieważ chcę Was chwilę potrzymać w napięciu. Macie jakieś propozycje kim Ona może być?  Proszę o opinie w komentarzach. 

Oto link na moje drugie ff: http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com/ A oto jego zwiastun:  

2 komentarze:

  1. Świetny <3 <3 <3
    Strasznie mi się podoba twój blog

    Zapraszam też do siebie
    http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ta przyjaciółka, która wyjechała za granice. K.S

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic