21 wrz 2014

Rozdział 5

-Dobra zjem te naleśniki, i nie dotykaj mojego telefonu 

-Będę sobie dotykał wszystko co zechcę nawet Ciebie-Harry

Bez odzywania się zjadłam te dwa naleśniki i już chciałam ruszyć do łazienki, ale poczułam rękę Harry'ego na nadgarstku.

-Jutro kogoś poznasz, powie Ci jak się zachowywać

-Ok, a kiedy będę mogła wrócić do domu?-zapytała z nutką nadzieji

-Nigdy, od teraz jesteś moja

-Dlaczego mam być Twoja, kurwa masz tyle dziwek i chcesz mnie, dlaczego kurwa akurat mnie?

-Bo one są dziwkami, a ty nie-jaki on jest irytujący

-Zostanę tu tylko do jutra, a potem masz mnie wypuścić, mogę już iść do łazienki?

-Tak, jak z niej wyjdziesz to mnie zawołaj, a tak nawiasem mówiąc, już nigdy nie wrócisz do domu 

Dobra wygrałeś tą bitwę, ale wojnę to ja wygram. Poszłam do łazienki, robiłam to co zawsze robię i wyszłam.

-Harry!!!

-Już idę!!!

Po chwili już był na górze.

-Choć pokaże Ci naszą sypialnie

-Hahaha, dobry kawał-udawałam, że się śmieję

-Ja nie żartuję, ty śpisz ze mną

-Dobra kurwa, ale spróbuj mnie dotknąć

-Dzisiaj ci dam jeszcze spokój-powiedział z tym swoim uśmieszkiem typu "A potem będę Cię codzienne pieprzyc do utraty przytomności" 

Weszliśmy do sypialni, która była śliczna. Harry ściągnął wszystko poza bokserkami i się położył i poklepał miejsce koło siebie.

-Muszę? Już wolę podłogę

-Legaj albo Cię kurwa zerżnę!

-Niech Ci będzie

Położyłam się najdalej jak mogłam, ale On i tak przycisnął moje plecy do jego torsu.

-Spokojnie, nic Ci nie zrobię...dzisiaj

-Ale mnie kurwa uspokoiłeś-On się już nie odezwał więc ja też się nie odzywałam. I z moim myślami o jutrzejszym dniu odpłynęłam w objęcia Morfeusza.

-----------------------------------------------------------------------

                        1 Komentarz=NEXT

Mam dwie prośby:

-Czy jest ktoś chętny aby zrobić mi tło (szablon)  na tego bloga, jeśli tak e-mail proszę napisać w komentarzu

Druga:

-Jak już dodajecie komentarze z anonima to się proszę jakoś podpisać, np: K.S., Naćpana tęczą, bo po prostu będę wiedzieć ile osób czyta te ff, a to dla mnie ważne.

Do napisania :)

 

1 komentarz:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic