20 wrz 2014

Rozdział 3

-Grzeczna dziewczynka-powiedział głaskając mnie po głowie

Myślałam, że zaraz nie wytrzyma i mu jebnę w ryj, ale nie chciałam pogarszać swojej sytuacji.

Zaraz za parkiem zaparkowany był czarny Range Rover.  Szatyn otworzył samochód i siłą wepchną mnie na tylne siedzenia i zamknął drzwi, chciałam je otworzyć, ale Ten zielonooki ciul musiał mieć blokadę rodzicielską. Niebieskooki wrócił po chwilę z sznurem, kajdankami i czarną taśmą do samochodu.

-Daj rączki-powiedział z wielkim uśmiechem, ten popapraniec się ze mnie śmiał, gdybym tylko była silniejsza dostałby w ryj, ale w moim wypadku wolę nie próbować. Postanowiłam siedzieć w bezruchu.

-Dawaj kurwa, bo tracę cierpliwość!!!-teraz mu je podałam, "wygiął" moje ręce do tylu i zapiął mi te cholerne kajdanki.

-No widzisz, to wcale nie bolało, nie masz się czego bać

-Mhm, na pewno-zakleił mi buzię taśmą i związał nogi sznurem

-Idealnie, poczekaj chwilkę Harry zaraz przyjdzie i się tobą zajmie-uśmiechnął się ale ie szczerze lub prawdziwe lecz chamsko. Chciał mu zetrzeć te uśmieszek z ryja.

Zostawił mnie zamykając auto i ruszył w stronę parku.

~15 minut później~

Nie wiem ile siedziałam w samochodzie niejakiego Harry'ego, ale czułam się jakby to były wieki. Wkrótce się pojawił. Cholernie się bałam, już po samym wyglądzie było widać, że do grzecznych chłopców On nie należy.

Otworzył tylne drzwi i chwytając moje przedramię wyciągnął mnie z auta, i posadził na ma miejscu pasażera tuż obok kierowcy. Zamknął drzwi i ruszył w stronę miejsca dla kierowcy, kiedy już siedział przed kierownicą włożył klucze do stacyjki się na mnie popatrzał i zerwał taśmę z moich ust.

 -Jak masz na imię kotku?-milczałam, nie chciałam żeby wiedział cokolwiek o mnie

-Odpowiadaj jak Cie pytam szmato!!!-teraz zaczęłam jeszcze bardziej się go bać, ale nadal milczałam

-Mów!!!-teraz dostałam od Niego w twarz na co pisnęłam

-Victoria-wyszeptałam

-I co takie trudne to było?-milczałam

-Nie chcesz to nie mów sama sobie szkodzisz. Jestem Harry-boże jaki ten gość jest bipolarny

-I od dziś...

---------------------------------------------------------------------

                      2 Komentarze=NEXT

Dziękuje za poprzednie komentarze, do napisania :)

 

2 komentarze:

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic