2 wrz 2014

Rozdział 1

~Z perspektywy Victorii~

Kolejny nudy dzień Colleg'u, nie mam żadnych przyjacół poza Vanessą, która wyjechała za granice. Szkoła staje się od niedawna jeszcze gorsza niż przedtem. Jeszcze w naszym mieście od tygodnia grasuje gwałciciel, na razie zabił i zgwałcił 16 nastolatek. Po prostu to się nazywa mieć szczęście, jest jeden plus dzisiaj jest piąteczek. Może się wybiorę na jakąś imprezę? Jednak pójdę na imprezę do klubu Venus, ale najpierw wybiorę się na zakupy. 

Cholera, telefon mi się rozładował. Kupiłam sobie krótką, obcisłą, czarną sukienkę i ruszyłam w stronę domu. Mieszkam sama. Po 20 minutach byłam w domu. Zjadłam obiado-kolacje i poszłam się szykować. Rozpięłam sobie włosy i zrobiłam ostry makijaż, ubrałam czarne szpilki, kupioną wcześniej sukienkę i czarną skórzaną kurtkę.

-Mam nadzieję, że nie będę się wyróżniać 

Wzięłam małą, również czarną torebkę, do której włożyłam portfel oraz komórkę i wyszłam z domu. W klubie byłam o 20:52. Podeszłam do baru i zamówiłam drinka "Sex on the beach".

Po pewnym czasie zauważyłam,  że wytatuowany blondyn z odrostami mi się bacznie przygląda, kiedy mi puściło oczko i oblizał wargę ze strachem zaczęłam biedź w stronę wyjścia. Przed samym wyjściem wpadł na mnie też wytatuowany brunet.

-Jak łazisz dupku!!!

Od razu po usłyszeniu tych słów chwycił moje przedramię i zaczął je cholernie mocno ściskać.

-Przegięłaś suko!!!

Nagle zaczął mnie ciągnąć w stronę...

-----------------------------------------------------------------------------

1 komentarz=Next

  Hej kochani, liczę na szczere opinie w komentarzu, to dla mnie bardzo ważne i do napisania. 

2 komentarze:

  1. Świetnie piszesz i w ogóle bardzo podoba mi się akacja. jestem strasznie ciekawa co będzie dalej, więc błagam cię dodaj szybko następny! <3
    A i mogłabyś zmienić w ustawieniach,żeby można było komentować anonimowo? Często nie jestem zalogowana i nie mogę dodać komentarza ;c Jeśli to nie problem oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam i nie był to żaden problem, jutro dodam nowy rozdział ponieważ jest już późna godzina, a jutro do szkoły mam na 7, następny rozdział będzie dłuższy i nie długo pojawi się zwiastun i tło

      Usuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic